Blogul sufletului tau...:X

Sper sa va regasiti in acest blog!

duminică, 28 martie 2010

Te vreau inapoi...




Stau afara sub un cer fara stele…
Mi’e dor de tine,iubirea vietii mele!
Oare cum sa fac sa te regasesc?!
Sa te strang la piept,
Sa’ti spun cat te iubesc…
Dar tu nu mai vii
Si incep sa plang …
La tine ma poarta
Doar un singur gand!
Dar incerc sa fiu bland
Cu inima mea…
Sa nu stie c’ai plecat
Si pe noi ne’ai uitat …
Cand te’am ingropat,
Ploua neincetat…
Atunci te’am strigat,
Dar tu nu te’ai uitat …
In acel moment
Ai inchis ochii si’ai plecat…
Alaturi de ingeri…
Sa faci mii de plangeri:
Cum ca m’ai iubit
Si ai tinut la mine…
Aceleasi sentimente sunt si pentru tine…
O sa ramai mereu
In gandul meu,
La bine si la greu…
Cum am facut doar eu
Acum in incheiere ..
Iti scriu aceste randuri…
Pe’o foaie de hartie…
Ce o arunc spre tine…
Te vreau inapoi…cu mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu